Meniu
Cosul dvs.

Transport GRATUIT la 299 lei! Comanda acum!

Termenii si conditii

Toate prețurile enumerate pe acest site sunt în RON și includ TVA.

Avem dreptul de a modifica în orice moment prețul anunțat al unui produs. Prețul pe care îl plătiți va fi prețul în vigoare în momentul comenzii.

În cazul în care apare o eroare de preț sau stoc, vă vom informa prin intermediul informațiilor de contact furnizate și puteți alege să continuați sau să anulați comanda.

Modalitati de plata

Plata online cu card bancar - Plati Online.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Cum platesc online

Tranzactia urmeaza sa fie confirmata printr-un e-mail pe adresa furnizata de tine. In cazul in care plata nu se confirma, vei primi un mesaj de reincercare. Selecteaza metoda de plata Card de credit sau de debit, apasa butonul Trimite comanda, completeaza datele cardului tau in noua fereastra Plati.online si apasa butonul Plateste.

Pentru a creste securitatea platilor online, in acord cu ultimele reglementari UE, incepand cu 14 septembrie, bancile din Romania vor introduce treptat un nou factor de autentificare. Acest element nou de autentificare iti poate fi solicitat in procesul de autorizare a platii, alaturi de codul 3D Secure pe care il primesti prin SMS.

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2).

0% – Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru garantarea sigurantei tranzactiilor, Lustre-eco.ro foloseste platforma Plati.online.

In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face exclusiv prin intermediul Plati.Online. Lustre-eco.ro nu solicita si nu stocheaza detalii referitoare la cardul tau. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Lustre Eco.

Ramburs

Plata se face în lei, integral, la livrare.

Disponibilitate

Toate produsele sunt supuse disponibilității. În cazul în care produsul pe care îl comandați nu este disponibil, vă vom informa prin detaliile de contact furnizate și vă vom oferi un produs alternativ adecvat sau vă vom informa când va fi disponibil produsul. În cazul în care nu vă putem furniza produsul sau orice alt produs înlocuitor, vă vom anunța cât mai curând posibil și vă vom rambursa integral plata.

Ocazional vom face modificări minore la produsele noastre și ne rezervăm dreptul de a furniza aceste produse, chiar dacă imaginile și descrierile pot varia ușor pe lista afișată.

Livrare

Metode de livrare și calendar

Toate comenzile plasate prin acest site vor fi expediate în mod normal în termen de 24-48 de ore, cu excepția weekend-urilor și a sărbătorilor legale.

Dacă doriți informații de urmărire pentru comanda dvs., vă rugăm să urmariti pe site-ul curierului, numarul de awb primit pe email.

Toate livrările sunt efectuate de luni până vineri între orele 09:00 – 16:00.

Taxa de livrare

Taxa de livrare - 18 lei, livrarea se va face prin firma DPD.

Pentru orice comanda plasata prin acest site, taxele de livrare vor fi calculate și aplicate automat comenzii dvs. în timpul procesului de plată. Taxele de livrare sunt calculate în functie de oferte si adresa dvs la finalizarea comenzii.

Pentru oferta “LIVRARE GRATUITA!” comanda minima este de 299 lei.

Chitanță și semnătură

Toate livrările trebuie primite și semnate personal la adresa de livrare. Dacă o încercare de livrare inițială nu reușește, curierul nostru va lăsa prin sms un numar de telefon la care puteti suna pentru instrucțiuni despre cum puteți colecta produsul.

Probleme de livrare

Dacă aveți probleme cu o livrare, vă rugăm să ne contactați la contact@lustre-eco.ro sau la telefon +40 761 999 761. Dacă furnizorul nostru de servicii de livrare nu vă poate livra pachetul și nu puteți colecta produsele de la furnizorul nostru de servicii de livrare, atunci vom fi de acord să vă livrăm din nou coletul. Livrarea din nou va fi taxată la cost.

Se pot aplica și taxe suplimentare atunci când:

  • Este furnizată o adresă de livrare greșită.
  • Există o eroare la adresa de livrare furnizată.
  • Adresa de livrare nu este accesibilă.
  • Clientul sau persoana autorizată nu este disponibilă la adresa de livrare pentru a accepta pachetul și a furniza o semnătură.

Calitate si Garantie

Contact serviciu pentru clienți: +40 761 999 761 , contact@lustre-eco.ro

Luni-Vineri: 10.00 – 19.00
Sambata: 10.30-17.00
Duminica: 10.30-14.00

Produsele comercializate de Lustre Eco beneficiaza de garanție, suport tehnic și service gratuit pe o perioada de 24 luni de la data achiziției în baza facturii. În perioada de garanție cumpărătorul are dreptul în mod gratuit la repararea produsului și înlocuirea pieselor sau subansamblelor defecte din vina producătorului.

Produsele noastre au în componență subansamble electronice și mecanice care necesită o manipulare atentă pentru a se evita șocurile, umezeala, pătrunderea de lichid în interior sau expunerea la radiația solară sau surse de caldură.

Pentru a beneficia de garanție, cumparatorul are urmatoarele obligații:

– Să respecte condițiile enumerate mai sus și să folosească produsul conform destinației acestuia;

– Să păstreze produsul în bune condiții;

– La apariția unei situații anormale în funcționarea echipamentului să anunțe prin email la contact@lustre-eco.ro, după ce verifică daca sunt îndeplinite condițiile de utilizare; este interzisă intervenția asupra produsului a persoanelor neautorizate;

– Să păstreze factura de achiziție.

Nerespectarea obligațiilor de mai sus atrage pierderea garanției.

De la garanție sunt excluse:

– părtile de natură consumabilă, bateriile, becurile;

– defectele cauzate de suprasarcini, întreruperi sau conectarea incorecta a alimentării electrice;

– defectele datorate conectării greșite a accesoriilor optionale.

Pentru SERVICE, produsele pot fi aduse sau trimise prin firmă de curierat rapid, aleasă de către client, la adresa: B-dul Uverturii nr 159, Bucuresti, Sector 6, pe numele Lustre Eco, telefon: 0761222761.

Pentru siguranță, este recomandat să se păstreze sistemul de prindere impreună cu șuruburile, telecomanda și alte accesorii și să fie trimis doar corpul de iluminat. 

Costurile de transport pentru serviciile de GARANȚIE intră în sarcina CLIENTULUI.

Politica de retur sau schimb

Puteți returna/schimba orice produs livrat în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării, într-o stare neutilizată. Produsul trebuie ambalat cu atenție și corect în ambalajul original nedeteriorat, cu tot conținutul și instrucțiunile. Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate. In cazul in care ambalajul va fi deteriorat, se va percepe o taxa de reambalare intre 30-100 lei (in functie de produs).

Trebuie avut grijă ca toate produsele returnate/schimbate să fie în stare bună. Nu vom accepta responsabilitatea pentru pierderi sau daune în timpul transportului și, prin urmare, vă sugerăm să solicitați o dovadă a expediției.

Procedurile de returnare/schimbare vor fi procesate in termen de maxim 14 zile, din ziua in care sunt primite.

Vă rugăm să confirmați anularea/schimbarea în scris prin e-mail la contact@lustre-eco.ro.

Pentru Retururi, va rugăm să ne transmiteți ÎN SCRIS contul IBAN în care doriți sa vă fie returnată contravaloarea produselor returnate (pozele cu cod IBAN nu vor fi acceptate).

Pentru retururile nejustificate de vreun defect de orice natura al produsului, costul transportului TUR-RETUR revine în sarcina clientului.

Produsele pot fi aduse sau trimise prin firmă de curierat rapid, aleasă de către client, la adresa: B-dul Uverturii nr 159, Bucuresti, Sector 6, pe numele Lustre Eco, telefon: 0761222761.

Articole defecte

Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@lustre-eco.ro dacă ați identificat defecte la produsul dvs. Va fi necesară dovada fotografică a problemelor în care sunt solicitate returnări din cauza defectelor articolelor. Aceasta nu este doar pentru a evalua defecțiunea, ci pentru a putea afla ce piese trebuie înlocuite și, de asemenea, pentru a înregistra acest lucru la departamentul nostru de calitate pentru a preveni orice probleme în viitor. Orice cerință de dovezi fotografice va fi discutată atunci când problema ne este raportată inițial.

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. La returnarea produsului vom procesa rambursarea numai în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului înapoi într-o stare revandabilă (acest lucru nu se aplică în caz de defect de fabricație). Toate rambursările vor fi procesate și se va aplica automat un credit metodei dvs. de plată inițiale.